Alla inlägg den 10 december 2008

Av Dina - 10 december 2008 23:14

Har inte varit här på ett par dagar.

Jobbat.

Och imorgon är min lediga dag, jobbar sen hela helgen, och vad ska jag göra då?

Jo, jag ska till jobbet!! Har ett möte med beroendeenheten! Hur kan dom planera in sån´t när jag ska vara  ledig??

Jag hade sett fram emot att inte ha något inplanerat!

Iallafall har jag varit duktig på Friskis & Svettis.

Jag kom iväg på yogan i söndags, fan vad skönt det kändes efteråt!

Jag var den stelaste av dem alla, den med minst styrka och kondition men jag hade trevligt!

Ska dit på söndag igen, kan inte riktigt alla övningar än, fisken, krigaren, hälsning till solen, kärran och andas rätt...!

Instruktören, säkert djuphavsdykare privat, visade oss en övning och när jag stod där och slog knut på mig själv sa hon " så står vi så i fem andetag".

Just det, medans jag andades som en fisk på land tog hon ett andetag i minuten! Jag hann få syrebrist innan jag fick räta ut mig igen!

Men som sagt efteråt kändes det jätteskönt!

På´t igen på söndag!

Eller hur Sus?!

Av Dina - 10 december 2008 23:01

Lyckan ser alltid liten ut när du håller den i dina händer, men släpp den och du inser genast hur stor och dyrbar den är.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards