Alla inlägg den 20 oktober 2009

Av Dina - 20 oktober 2009 21:51

När jag var på väg till centrum ringde Nasrin och frågade om vi skulle till Friskis & Svettis.

Jag hade egentligen ont i min kropp att  jag funderade starkt på att säga nej, men så kom jag på att det var dans idag, det vill jag ju gå på, har till min stora skam bara varit där en gång sen i våras. Så efter att jag hämtat ut mitt paket gick jag till apoteket, smärtlindring och kosttillskott och på med dansskorna! :-)  

Kul som faan var det, man jag kom knappt hem pga ont i foten...:-)

Nästa dans är på lördag förmiddag, I´ll be there!

Av Dina - 20 oktober 2009 21:41

Det damp ned en avi från posten.

Jag hade fått ett stort paket. Först blev jag förvånad för jag väntade mig inget, men sen såg jag att jag var tvungen att betala så då förstod jag att det var en beställning jag gjort för länge sen. Nu hade jag glömt vad det var och var väldigt nyfiken.

Så jag trampade iväg till Pressbyrån för att hämta ut mitt paket.

Väl hemma öppnade jag paketet bara för att bli sååå besviken.

Först och främst hade jag beställt ett två par olika påslakanset, inget av dem kom.

Båda var dessutom slutsålda så jag skulle inte få dem senare heller.

Sen hade jag beställt jättefina julgardiner. Dom var i kanallängder och för att dom skulle bli fina så fick man beställa ett par gråa kanallängder till som man skulle ha i bakgrunden. Endast bakgrundsgardinerna kom, vad jag nu skulle ha dom till, gardinerna var också slutsålda.

Sen kom ett tidningsställ som jag hade beställt, det kommer jag att skicka tillbaks nu, i ren protest.

Jag kommer inte att beställa något från Jotex igen!  

Av Dina - 20 oktober 2009 10:40

Dom värsta dagarna på länge. Det har varit ett helvete på jobbet, jag har varit helt slut, mest i kroppen.

Har knappt orkat lyfta tekoppen på kvällen för mina armar har värkt...

Tack och lov för Tisdag = ledig!

Av Dina - 20 oktober 2009 10:32

Gårdagens roast hade en gäst, Cecilia Frode, för sista gången hoppas jag...

Hon var helt malplacerad.

Istället för att roasta kvällens huvudperson som var Markoolio, gick hon på hela konceptet och i synnerhet Petra Mede, som jag anade surnade till men höll god min.

Efter Cecilia var det dock Petras tur att entra talarstolen och hon sopade golvet med Cecilia.

Faktiskt, Petra roules!!

Ett litet axplock i Petras svar på tal:

http://www.kanal5play.se/klipp/play/roastpaberns_ceciliafrode

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards