Alla inlägg den 6 oktober 2009

Av Dina - 6 oktober 2009 13:50

Det här kortet tog jag till dig, tyvärr syns det inte så bra som jag hoppats.

Detta är taget vid Danmarks ängar, kl 11:30 idag, betänk då att jag bor 65 mil söder om dig... :-)

Låt mig visa dig naturfenomenet Frost.  

Av Dina - 6 oktober 2009 13:45

... än hösten? Jag älskar den!

Alla färger och när solen skiner och vädret är kallt och klart... Underbart!

Jag blir alldeles lyrisk när jag är ute.

Nä, jag skulle nog aldrig vara borta från Sverige i september/oktober.

Om jag någongång gifter mig, här i Sverige, så kommer det att vara på hösten!

Detta är vad jag ser på min baksida. Njut!  

Av Dina - 6 oktober 2009 08:48

Min väckarklocka brukar ringa 06:58, jag brukar vilja höra nyheterna innan jag kliver ur sängen.

Sen väcker jag Oliver. Oftast brukar jag gå upp och sätta på kaffe i samma veva.

Men ibland, inte ofta, så känner jag för att bädda ner mig igen efter att jag har fått upp Oliver.

Därför har jag för säkerhetsskull å det bestämdaste avböjt att få ej akuta samtal innan kl 9:00 på mornarna.

Idag var en sådan dag då jag tänkte att jag ska lägga mig i sängen och lyssna på radion efter att Oliver gått.

Vad händer?

Två samtal innan kl 8:00!!!

Varav det ena av svärfar, lika oinlärbar som min mamma, båda vet att dom inte får ringa innan 9.

Och båda envisas att ringa tidigt.

Tore för att fråga om allt var bra och min mamma, hon slår högst, hon ringer nämligen och väcker mig bara för att säga att jag ska ringa henne när jag vaknat....

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate


Skapa flashcards