Alla inlägg den 6 november 2011

Av Dina - 6 november 2011 15:38

Det har ju varit ganska milt för årstiden och inte mig emot, snart kommer snö och kyla så man får passa på att njuta så länge det går.

Nästan varje gång jag har tagit ut hunden på långpromenad har jag även haft korgen med mig. Jag är svampbiten. Igår fick jag även med mig Micke, men det betydde att vi kom ut senare än vanligt. Och som om det inte redan var grått och murrigt så börjar det ju skymma ganska tidigt, vilket betydde att vi inte kunde leta så länge. Men nåt jag blev glatt överraskad över var att dom gula kantarellerna är tillbaks.

Vi hittade flera stycken, och stora var dem också!    

Annars har den här helgen varit en rikgtigt slöhelg.

Vet inte när jag hade en sånhär sist.

Efter skogen igår gjorde vi det lätt för oss och åkte och handlade på "Donken", som ungarna säger. Sen blev det brasa och film hela kvällen. Väldigt ovanligt för att vara mig.


Ikväll kommer jag placera mig framför tv:n igen. Ikväll är det nämligen "Miss Marple"!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards