Alla inlägg den 23 november 2009

Av Dina - 23 november 2009 20:40

Jag kommer att var extra poppis hos svärmor.

Jag hittade en mugg med ringklock på och texten: "Ring för påtår" till Tore, svärfar.

Vad tror ni om det?!

Klockrent, eller?! :-)  

Av Dina - 23 november 2009 20:26

Nästan sen mamma kom har vi varit i affärer.

T om när jag var på bröstcenter sprang vi iaffärer på stan.

För mig har det inte varit så intressant för egen del, då det är jättejobbigt att ta av och på kläderna.


Jag har under en lång tid varit i behov av nya jeans, jag har länge dragit på att köpa nya eftersom jag ska komma i dom jag har...

Idag köpte jag nya, jag mindes knappt hur sköna jeans kan vara när det är rätt stl och passform.

  


Och mamma köpte mig ett par nya skor åt mig, som tack för att jag springer runt med henne med mitt tunga gips.

  

Av Dina - 23 november 2009 20:05

Jag har en hangup, plastbyttor.

Jag har fortfarande två papperskassar fulla med byttor ute i förrådet som inte fått plats härinne, men jag jobbar på att få in dem, jag smyger in några då och då när Micke inte ser.


Ibland när vi är och handlar ser jag några jättebraiga lådor, men är Micke med är det kört...

Idag var inte Micke med och jag hittade tre st till jättebra pris, nästan gratis, det gick inte för sig att inta slå till.


Ni skulle ha hört kärringMicke, blabla..blabla..  


Dom finns på Vi, gamla vivo, för 29 kr för 3 st. :-)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards