Alla inlägg den 2 november 2009

Av Dina - 2 november 2009 21:02

Min blomma blommar massor fortfarande...

Ser du, Sarah? ;-)

  

Jag fick den här för 4-5 år sedan, och så här blommar den jämt!

Av Dina - 2 november 2009 20:47

Min ursprungliga tid hos handkirurgen var kl.13:40 den 1 juni.

När jag kom dit visade det sig att min tid var ändrad.

Till den 3 juni.

Jag blev förstås arg, först för att jag väntat så länge på att överhuvudtaget på att få en tid.

Sen att jag inte kunde komma den 3 juni eftersom Max tog studenten den dagen.

Så jag fick vänta ytterligare en månad på att få en tid.

Enligt sjuksköterskan hade dom skickat ut ändrad tid i god tid, jag hävdade att jag inte hade fått den.

Hon stod på dig, jag med.

Hemma igen gick jag igenom alla papper och reklam och alla skrymslen jag kunde komma på.

Inget brev från Nacka ortopeden.

I fredags kom den!

Observera tiden på pappret, i fredags var det 30 oktober.

  

Av Dina - 2 november 2009 14:42

Vi var på Ica Maxi och handlade igår. En sak på vår inköpslista var mellangrädde.

Väl vid mejeridisken kunde man välja att antingen köpa 3 st keldagrädde för 20 kr eller 6 st för 50 kr....

Killarna el tjejerna också för all del som prissätter varorna hade inte matte som starkaste ämne.

Men det finns kompetet och utbildad persnoal där att ta till hjälp om det blir svår. Folk som har utbildat sig fyra år i högskola, dom kan kanske hjälpa till med uträkningen.

Men å andra sidan, vad säger det om dem om dom packar upp frukt och grön ett par år efter examen?

En grönsak bland grönsakerna... :-)

  

Av Dina - 2 november 2009 08:15

Jag har gjort nåt!

Jag har tagit bort den enkla funktionen jag hade när jag förde över bilder från mobilen till datorn.

Den finns inte och det går inte att få över korten!!! :-(

Skit, också, nu måste jag vänta till Micke kommer hem så jag kan uppdatera.


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards