Alla inlägg den 17 november 2012

Av Dina - 17 november 2012 15:48

När min mamma är här så ska vi, så fort tillfälle ges, åka till Forum. Väl där spenderar vi minst fyra timmar med att gå in och ut i butikerna.

I dag ville Micke åka till Forum. Det är nåt han säger mkt sällan, jag tror jag har hört det sammanlagt tre gånger på dom här tio åren vi har varit tillsammans. Nu räknar jag inte dom gångerna han säger att han måste till Claes Ohlsson eller Mediamark eller någon annan trist affär och det var inte det han menade heller, utan idag ville han till Forum.

Inköps listan bestod av nya jeans, vinterskor och en jacka.


Det första vi gjorde när vi kom dit var att äta brunch.

Sen gick vi för att leta skor. Det hittade han i första skobutiken vi gick in i.

Ut därifrån och vidare för att köpa jeans. Första jeansanhalten var JC där hittade han genast två jeans och  sen var han nöjd.

-Vart vill du gå nu? frågade jag.

-Hem! svarade han.

- Men skulle du inte titta efter en jacka också?

- En annan dag, jag är nöjd nu!


Vi var inte där två timmar ens och det med maten inräknat.

Det var nästan för kort tid för mig också, men eftersom jag har haft två tighta veckor och detta var min andra lediga dag på dess veckor (och min sista på ett tag till) så nöjde jag mig med det. Jag ville bara hem och sätta på mig myskläder och bara vara.


Jag gick trots allt inte tomhänt från Forum. Jag hittade ett par skor också. Jag hade kanske inte köpt i vanliga fall, men då det var 50% rabbatt så kunde jag inte motstå.

 


Jag har alltid sagt att när du ser en väska du gillar så köp den, du vet aldrig när den behövs. Det gäller nog det mesta men på mig fungerar det bäst när det gäller väskor.

Och när jag kom hem så hade jag just en väska, eller två, att matcha med skorna.

 

Bra va?!


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards