Alla inlägg den 16 april 2011

Av Dina - 16 april 2011 11:31

Igår var det en underbar dag. Solen sken och fåglarna kvittrade. Jag och Athos gick på en skön förmiddagspromenad i skogen. När nästan hela rundan var avklarad så hände det...

En orm ringlade framför fötterna på mig!!!   

Jag hatar ormar!!

Så, då var det dags igen.. *suck*


Sen var det hem och byta om för en snabblunch med Yvonne på.... håll i er nu... Hermans och deras himelska lasanger.

 


Yvonne var tvungen att skynda sig till jobbet, men jag hade lite tid innan jag skulle till mitt, jag började inte förrän kl 15, så jag tog en prommenad till gamla stan i den vackra vädret. Inte en plats ledig på uteserveringarna, men jag skulle ändå inte sätta mig. Nej, jag skulle till den lilla mysiga garnaffären på Österlånggatan och köpa garn.

Ska man ha "roliga" garner ska man ta sig dit!

Jag hittade ett som ska bli en sjal till Perla.

 

Fö måste jag ta itu med min diet.

Jag fik nämligen inte igen jackan... :-/

 


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards