Alla inlägg den 29 juni 2010

Av Dina - 29 juni 2010 23:16

Det har varit en kanondag idag!

Jag hade bokat en date med Sara, vi träffades utanför vår kinarestaurang på Sveavägen och åt lunch på uteserveringen.

Därefter tog vi en promenad till Kungsträdgården via Hötorget, vi ville ta en sväng mellan stånden där, förutom frukt fanns det en helt del kul att titta på.

 

Sergelstrog var full av människor, det som slog mig att det var ovanligt tyst för att vara så mycket folk, tills jag märkte att allas händer gick i 190, alla var döva och tecknade till varandra. Dom hade uppträdande också med musik... Hmm..

Vi gick iallafall vidare till Kungsan. Det var superhärligt där och fullt med folk som njöt i solen, det gjorde vi med. Sara köpte glass och jag Ramlösa och så satte vi oss vid fontänen och pratade i solen och doppade fötterna i vattnet.

  Jag tror att mina ben var vitast av alla. Dom lyste ikapp med solen. :-/

  Efter någon timme var det dags att bege sig hemåt. Micke hade lagat mat så jag behövde inte tänka på det. Jag kunde komma hem och fortsätta slappa. Jag satte mig och skrev mitt första brev till Romeo. Sen tog jag Athos på en långpromenad i skogen.

Nu ska jag snart göra mig iordning för natten. Underbart är kort, som det heter och imorgon är det jobb igen...

Av Dina - 29 juni 2010 11:22

För ett tag sedan bestämde vi att vi skulle bli fadderföräldrar.

Och idag fick vi en son till.

   Romeo 13 år från Nigeria.   

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards