Alla inlägg den 5 juni 2010

Av Dina - 5 juni 2010 16:50

Efter att ha avklarat min två värsta veckor enl mitt arbetsschema är jag nu ledig.

Jag la mig dessutom i god tid igårkväll för att jag skulle upp och dansa idag, trodde jag. Nu gäller sommarschema på F&S och dansen är därför flyttad...

Jag blev inte så ledsen för det, det betydde ju att jag kunde göra melodikrysset på ordinarie tid.


Där efter var det hopp in i duschen för vi skulle iväg till Blomsterlandet och införskaffa blommor till våra "blomlådor" på framsidan. Dom har stått toma sen jag rev upp rosorna.


En sak som jag måste träna på är att synkronisera min hjärna med min mun.

Jag lät Micke få fria händer med ena blomlådan.

Jag sa ok, mot bättre vetande, allt för att uppmuntra delaktighet... Och resultatet?

Min blomlåda:

 

Ser just nu inte mycket ut för världen, men jag har stora förväntningar på den när det börjar växa..


Och så Mickes:

Jordgubbar och hallon.

Det var inte riktigt vad jag ville ha här...!

Men jag inser att vi inte har något annat ställe för plantorna i år, eftersom det var helt oplanerat att vi skulle ha bärplantor, så dom får väl stå där. I år. Nästa år får han nog hitta ett annat ställe att plantera dem på... Som t ex baksidan..    

Av Dina - 5 juni 2010 16:41

Vi satt i bilen på väg till Blomsterlandet när jag fällde ned solskyddet för att spegla mig.

Horror!

Inte nog med att det var grått, mycket grövre än dom andra, det stod rakt upp också och vägrade lägga sig ned!!!

  

Fyfa-an!

Av Dina - 5 juni 2010 16:36

Micke höll på att smälta bly häromveckan och fick vatten i kastrullen så det exploderade och han fick bly över sina fötter.

Dom har sett förjävliga ut, men det börjar bli mycket bättre nu. Men fortfarande måste han gå till vårdcentralen varannan dag och få det omlagt ordentligt.

Och såhär snygg ser han ut när han ska duscha...

Han ville egentligen inte vara med på bild, men han kunde inte springa ifrån mig, krymplingen... ;-)  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards