Alla inlägg den 24 september 2009

Av Dina - 24 september 2009 20:50

Ungarna skäms. Micke vill inte veta av den, men jag älskar den.

Faktum är att jag skulle inte kuna var utan den.

Min dramaten.

Jag fattar inte att det tog så lång tid innan jag skaffade en.

Jag har två, men den här är den jag använder mest för den är speciell, den har jag fått från min kompis Sus!

  

Av Dina - 24 september 2009 20:43

Hittade den här tvålen när jag skulle köpa fläckborttagningsmedel för kläderna.

Den är gjord på "färsk oxgalla".

Den måste ju funka, jag menar, vad är mer frätande än galla??

I will give it a try.

Och bäst av allt; den är bra för naturen och tänk vad bra att inget av tjuren/oxen behöver gå till spillo!

Me like.  

Av Dina - 24 september 2009 20:29

Varje framgångsrikt företag kräver tre män - en drömmare,

en affärsman och en skitstövel.


//Peter McArthur

Av Dina - 24 september 2009 20:24

Grattis kära kusin Andreas på din 35-årsdag.

Och till min bonusson Lukas som fyller 24 år.

Av Dina - 24 september 2009 11:50

Igår hade jag hela dagen inbokad.

Förmiddagen hade jag bokat in med Rosie, hon skulle komma över för att vi skulle planera en liten avstickare med jobbet.

Efter det var det utvecklingssamtal kl 15:00 hos Oliver.

Kl. 17:30 var det föräldrarmöte i Mias skola.

Jag var laddad eftersom det blev lite tumultartat när vi två veckor innan skolstart fick veta att skolan inte kommer att ligga i Sickla den här terminen utan i Liljeholmen. Plus en massa annat.

Jag mötte upp den enda föräldern som jag känner bra, Patrik, Simones pappa.

Vi var lite tidiga så vi satte oss och tog en kopp kaffe.

Tiden gick, ytterligare en mamma kom.

Vi väntade lite till, nu var kl halv så vi gick mot klassrummet.

Fyra föräldrar kom allt som allt?!

Var är alla?!

Det hade bara varit jag och Patrik som svarat på kallelsen, så fröken visste inte heller varför inte alla kom.

Bryr man sig inte?

Jag tycker inte heller föräldrarmöten alltid är så himla latjo, men det är min skyldighet att gå.

Faktiskt, det är alla föräldrars skylldighet att gå!

Av Dina - 24 september 2009 11:48

Underbart, genialiskt!

Jag är full av beundran.

Nu är det inte så att jag tycker om brott, men det här var som tagen ur en film.

Och oavsett om dom åker fast  så tycker jag det är 10 - 0 till dem. :-)


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21 22
23
24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards