Alla inlägg den 14 september 2009

Av Dina - 14 september 2009 20:05

Vaknade försent, vi har ju varit sjuka, Oliver och jag, så jag har glömt väckarklockan.

Hörde inte alls när den ringde, eller, jo, men jag reagerade inte.

Vaknade i ett ryck och väckte Lilleman.

När han gått fixade jag och Yvonne, min nya sambo, oss vasin stor mugg kaffe.

Satte oss framför varsin laptop.

Efter ett tag turades vi om att duscha.

Sen lagade vi brunch och satt länge och väl och åt och pratade.

Plockade bort, bäddade sängarna och tog en lång promenad i skogen.

Kom hem. Dags för fika.

Efter det var det dags att börja med middagen.

Nu sitter jag med en kopp te och bara myser i soffan.

Så här skulle jag kuna ha det för alltid.

Jag trivs i rollen som arbetslös och flata. Tungan ute



Av Dina - 14 september 2009 09:40

Den här vackra blomman fick jag av Sarah en gång för lääänge sen när vi var på Plantagen.

Sedan dess har den blommat och blommat och blommat... :-)  

Av Dina - 14 september 2009 09:28

Fredag: Seg, hade hoppats på besök av Sarah och Totis, men eftersom verken jag eller Oliver har mått bra så sköt vi upp det. Så jag bakade Cheesecake och softade den här dagen.


Lördag: Gjorde inte speciellt mycket, sparade på krafterna eftersom jag skulle på räkfrossa hos Rosie.

En mycket trevlig kväll med massa skvaller, "skitsnack", killar och annat vi tjejer är bra på. Kom hem vid midnatt helt slut.


Söndag: Jag har fått en sambo till! Yvonne.

Så när hon kom hem till mig så fikade vi, tog en promenade i skogen med Athos och sen planerade vi veckans mat...

Så mycket gott vi ska äta i veckan! Underbart! :-)


Måndag: Idag börjar min semester! Ledig en månad nu! Ännu mera underbart!! Skrattande

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21 22
23
24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards