Alla inlägg den 2 april 2009

Av Dina - 2 april 2009 14:10

Den enda verkliga död, är den du dör varje dag genom att inte leva.


// Henrik Ibsen.

Av Dina - 2 april 2009 13:58

Idag är det min lediga dag och den har jag tillbringat med att minnas dom döda.

Det är idag som Mankan begravs. Tyvärr fick vänner inte komma på hans begravning eftersom fru Eriksson inte har ansikte nog att möta oss. Och det bör hon inte ha heller, men tyvärr så får Mankan betala för hennes dumheter t o m efter sin död eftersom han inte får ha sina vänner med sig till sin sista vila. Jag hoppas att det var sista gången hon kommer åt honom.

Nästa vecka är det Merjas begravning, och eftersom hon hade lungproblem sedan många år tillbaks som tärde henne så när hon fick en infektion nu sist så orkade inte hennes hjärta mer, så har vi , grannarna från Skogalund, donerat pengar till Hjärt & Lungfonden.

Så det är vad jag har pysslat med idag.

Tänt ett ljus för Mankan.

Och ringt runt för att se hur många vi blir som vill donera pengar till minne av Merja.

Sen har jag förstås varit på en låångpromenad i skogen med Athos.

Det var sååå skönt. Äntligen känns det som våren är på väg!

Vill komma med på dansen ikväll, men jag står som 3:e reserv...

Hoppas, hoppas, hoppas...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards