Alla inlägg den 11 januari 2009

Av Dina - 11 januari 2009 22:40

My precious....lap...:-(

It´s gone.

Min laptop har varit lite slö vid start en längre tid och Micke har varit på mig att jag måste tömma den.

Nu skulle han hjälpa mig, och när han ändå var i farten skulle den få sig en grundlig rengöring... Han hade sönder en manick i den och nu är den DÖD!!

Det är krig i världen, barn svälter, människor dör och jag sörjer en jäkla dator...

Men det känns som jag har fått en njure bortopererad! En del av mig fattas!

En del av mitt liv fanns där! I roliga mail, i saker jag sparat, i mina favoriter...

Min blivande frisyr fanns där! Hur fan ska jag gå till frissan nu?!

Micke skyndade sig att skaffa mig ett inloggningskonto på sin dator, men det är ju inte samma sak. Det är som att få en protes efter en ampution!

Jag behöver syrgas, morfin (brukar man alltid få vid seriös smärta), en cigg och valium!

Jag ska försöka ta mig igenom denna trauma, jag är en tuff tjej....!

Lite motgångar gör en bara starkare...

Ska ta och släcka ner den här protesen nu och gå och lägga mig...

Natti!



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8
9
10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards