Direktlänk till inlägg 18 maj 2011

Nu är den här!

Av Dina - 18 maj 2011 23:03

Min nummerlapp!

 

Som jag har nämnt tidigare ska jag och flera av mina kollegor vara med i årets Vårruset.


Det är första gången för mig, jag har aldrig varit med där. Men om man får i hop ett gäng på sex personer så får man en picknickkorg efter avslutad runda. I årets picknickkorg ligger det: Rökt lax, Potatissallad, kalkon, morötter, mjukt bröd, philadelphiaost, hälsofil, vaniljdröm, choklad och Cider.

Vi har två gäng med och dessutom har vi bestämt att dryga ut våra korgar med rödvin.

Nu får vi hoppas på vackert väder också.


Bara för att jag klagade på leda igår fick jag häcken full idag. Ingenting direkt roande, bara måstesaker.

Jag var glad att jag hade planerat hemmagjorda hamburgare till idag.

Sen kraschade jag och Oliver i varsin fotölj och tittade på våran favoritkanal: National Geografic.

Efter att ha sett dokumentären "Flygplanskrascher" bestämde vi oss för att byta kanal.

Både jag och Oliver känner oss obehagliga i ett flygplan och sådana dokumentärer är inte det bästa vi kan se. Men nu har vi lagt till ytterligare ett flygbolag som vi inte tänker åka med. Bra att veta sån´t när man ska boka.

Grejen är den att snart får vi börja ta tåget.. :-/


Nåväl, vi behövde muntras upp så vi valde att se Baksmällan . En lagom rolig och lättsam film. Väl värd att fördriva tiden med.

  

Det har kommit en nr 2 också, och vi bestämde oss för att se den med. Inte ikväll dock då det är dags att krypa ner i sängen nu.

 
 
Ingen bild

Sus

19 maj 2011 10:27

Håller tummarna för fint väder när ni ska ut och hurtbulla!

Var fick du tag i filmen Baksmällan? Har letat efter den...

Dina

19 maj 2011 22:02

Men den gick ju på tv 1000, eller nån av betalkanalerna igårkväll..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dina - 17 januari 2015 14:26

Sommaren och hösten 2014 har inte riktigt varit mitt år. Av många olika anledningar har jag mest försvunnit från joredens yta, känns det som, utom då jag har varit på jobbet, där jag har varit så mycket jag har kunnat. Kanske mest för att slippa ta...

Av Dina - 18 augusti 2014 12:36

Igår var jag bjuden till Yvonne på girllmiddag. Meningen var väl att vi skulle laga mat tillsammans, men jag jobbade till kl 18- och jag tror att verken Yvonne eller hennes mamma hade lust att börja med maten så sent.  Så innan jag ens hade lämnat ...

Av Dina - 14 augusti 2014 22:57

Jag vet inte om det är såhär för alla när man blir äldre eller om det är bara jag. Man vill så gärna träffa och umgås med sina vänner, men tiden räcker inte till... När hamnade jag i den här negativa spiralen och hur tar man sig ur?   Då och då l...

Av Dina - 14 augusti 2014 14:29


Någonting jag aldrig har klarat under hela mitt liv är underklädesshopping. Jag tittar när jag är i butikerna men jag köper nästan aldrig. Bara när jag absolut måste och då blir det mer praktiskt och bekvämt än nåt annat. Kritiken haglar här hemm...

Av Dina - 14 augusti 2014 08:55

Jag har många vänner från Iran, Irak, Kurdistan, ja området däromkring och nästan alla frågar mig varför jag inte färgar med Henna. Och jag vet inte varför, jag bara gör inte det. Mitt hår skulle bli så mycket bättre om jag använde Henna.   S...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards