Direktlänk till inlägg 28 april 2010

Det slutade etiopiskt

Av Dina - 28 april 2010 08:33

Igår tisdag.

Jag deklarerade med mogonshaken.

Den är hemsk, blandar i kaffe i den eftersom man inte får äta något socker första veckan.

Sen tog jag en lång och härlig skogspromenad med Athos.

Och det gjorde resten av Orminge också.

Kom hem och slängde mig i duschen.

Sen kom Sarah och Totis och hämtade upp mig och vi, Sarah och jag blev avsläppta i Forum.


Jag bytte Maltes present till annat och Olivers skor som var för stora.

Sarah gjorde hennes måsten.

Jag fick ett par mycket braiga byxor. Love them.


Totis hämtade upp oss och körde oss hem till mig för kaffe resp. shake på uteplatsen. Härligt! Den första utefikan för iår. :-)


Efter det åkte Sarah och Totis. Dom skulle hem till Alexandra och idag vidare hem till sig... Lite trist faktsikt.


Jag lagade middag till min familj. Köttfärslimpa.

Sen gjorde jag mig iordning för att träffa Yvonne på stan.

Vi har inte träffats sen vi kom hem från Budapest.


Så vi gick till Ethiostar, etiopiska restaurangen, och avnjöt en mycket god middag.

Extra god för min del, eftersom middag är enda gången jag får äta mat...

Sedan traskade vi hem till Yvonne för att dricka kvällste.

 
 
Alexx

Alexx

28 april 2010 12:37

Både jag och Malte tackar för presenterna! Här ska det badas och sjungas hela sommaren!

http://tantalexandra.se

 
Dina

Dina

28 april 2010 18:35

Jag är en jävel på att sjunga! *hint,hint*

http://dinasblogg.bloggplatsen.se

 
bella

bella

28 april 2010 20:13

Haha :) måste kolla på dom andra oxå för att kunna avgöra. Varför just bara med ett öga?

http://bellaheinonen.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dina - 17 januari 2015 14:26

Sommaren och hösten 2014 har inte riktigt varit mitt år. Av många olika anledningar har jag mest försvunnit från joredens yta, känns det som, utom då jag har varit på jobbet, där jag har varit så mycket jag har kunnat. Kanske mest för att slippa ta...

Av Dina - 18 augusti 2014 12:36

Igår var jag bjuden till Yvonne på girllmiddag. Meningen var väl att vi skulle laga mat tillsammans, men jag jobbade till kl 18- och jag tror att verken Yvonne eller hennes mamma hade lust att börja med maten så sent.  Så innan jag ens hade lämnat ...

Av Dina - 14 augusti 2014 22:57

Jag vet inte om det är såhär för alla när man blir äldre eller om det är bara jag. Man vill så gärna träffa och umgås med sina vänner, men tiden räcker inte till... När hamnade jag i den här negativa spiralen och hur tar man sig ur?   Då och då l...

Av Dina - 14 augusti 2014 14:29


Någonting jag aldrig har klarat under hela mitt liv är underklädesshopping. Jag tittar när jag är i butikerna men jag köper nästan aldrig. Bara när jag absolut måste och då blir det mer praktiskt och bekvämt än nåt annat. Kritiken haglar här hemm...

Av Dina - 14 augusti 2014 08:55

Jag har många vänner från Iran, Irak, Kurdistan, ja området däromkring och nästan alla frågar mig varför jag inte färgar med Henna. Och jag vet inte varför, jag bara gör inte det. Mitt hår skulle bli så mycket bättre om jag använde Henna.   S...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate


Skapa flashcards