Alla inlägg den 10 januari 2010

Av Dina - 10 januari 2010 22:23

För kanske knappt ett år sedan fick jag ett mail där det stod att jag skulle klicka på en länk för att en viss person, namnet stod, hade skickat ett meddelande till mig.

Då jag inte kände igen någon vid det namnet raderade jag mailet.

Det gick ett antal månader. Samma typ av mail kom och just som jag skulle radera det kom jag på vem som hette så; Olivers lärare i mellanstadiet. Vad ville han mig? Och varför skickar han mail nu?

Jag tyckte inte att jag ville ta upp någon kontakt med honom så jag raderade det med.

Efteråt tänkte jag att jag kanske bara var nojig. Han kanske hade saker från Olivers skoltid som han ville skicka till mig. Kanske foton eller nåt sånt.

Men det var försent, igen.


Igår kom åter samma mail, som sagt det är nästan ett år mellan första och tredje, så jag tänkte att jag får väl klicka på länken och se vad han vill mig.

För att jag ska kunna se meddelandet så måste jag först gå med i den här communityn.

Lite förstött klickade jag i alla uppgifter som jag måste, sen klickade jag på länken...

Jo, innan jag klickade i mina uppgifter kom en text upp om att det är inte alla som får vara med här, vissa utvalda/inbjudna.

Det kändes inte helt ok, men jag fortsatte...

Finelly, jag kom in på hans sida.

Det var som en dateingsida men ändå inte.

Texten var kort och koncist, inte alls som på en vanlig dateing där man berättar om sig själv för att väcka intresse. Utan här mer vad man kan erbjuda.

Jag läste inte allt, jag gick ut. Raderade mailet, men innan det gick jag in på deras sida och bad att få bli avskriven och att jag aldrig skulle få ett mail från dom igen.


Jag är förstummad! Är han helt dum i huvudet?! Inte nog att han har haft min son som elev, även om det var två är sen, han har även haft Mickes son som elev, så han känner även Micke och vet att vi är sambos...

Skäms han inte?! Och framför allt, hur tänker han? Skulle Micke få reda på det här skulle han bli varulv...

Och medans jag skriver nu känner jag mig även förelämpad, man ska inte bara gå efter utseendet men trodde han på fullt allvar att jag skulle välja någon som han?

Inte ens om jag var ambulansfull och klockan var 02.55

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards