Alla inlägg den 20 december 2009

Av Dina - 20 december 2009 19:58

Jag vet att jag har skickat runt den men jag tycker den är så kul så jag måste lägga upp den här.

Tack, Yvonne! :-)  

Av Dina - 20 december 2009 13:02

Klev ur sängen först vid 9:30-tiden.

Upp, ut i köket för att göra iordning frukost och sätta igång datorn för melodikrysset.

Efter att ha klarat ut hela krysset på egen hand tog jag och Micke (andra gången på en vecka?!) en stärkande prommenad i skogen. Jag njöt av att snön föll medans vi gick, men svårflörtade Micke var så klart inte imponerad...


När vi kom hem visade det sig att vi blev barnfria, jag hade gjort linssoppa sen tidigare och det var gott med varm soppa efter prommenaden.

Vi eldade i kaminen och satte oss tillrätta för en tv-kväll.


Första filmen var Happy feet, jag hade redan sett den när den kom ut, men det var kul att se den igen. Lagom behaglig film att slötitta på. kanske inte den roligast, med defnitivt en av dom välgjordaste. (Alex, ingen bock här tack, jag skrev det med flit)

  


Senare på kvällen kom en film som jag ville se när den gick på bio, det blev aldrig av då och sen föll den i glömska; Stardust

Jag hade nog lite förstora förväntningar av den, men även den var sevärd, en gång.

Det som gjorde mest intryck i filmen var den mycket manliga Robert deNiro som här spelade gay...

Han kommer aldrig att nomineras till en Oscar för den rollen, men han var nog bra road att spela fjollig att det smittade av sig, man log hela tiden han var på bild.

  


Av Dina - 20 december 2009 12:50

  

Jo,men blev inte ni också lite sugna...?

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards