Alla inlägg den 22 februari 2009

Av Dina - 22 februari 2009 20:43

Typiskt!

När vi skulle stiga ombord såg vi skyltar om att dom filmar ombord för en serie som heter "Färjan".

Vi gjorde vårt bästa för att hålla oss borta från kamerorna.


Iallafall, buffén var god. Vi fick trevligt sällskap vid matbordet. Sen gick vi till baren för att ta en drink.

Det var två band som spelade på kvällen, ett band som hette Partypistolerna och........ Forbes....!

Det förstnämnada bandet var väldigt bra.

Efter en del drinkar stod vi dock och dansade till Forbes.

Jag har påminnt Micke om det idag, och han slår mig hela tiden och säger att jag ljuger. Men han vet att jag inte gör det...:-)


Vaknade efter att ha sovit på tok för lite eftersom Micke somnade på den nedre slaften och jag inte kunde komma upp på den övre. Hittade stegen långt efteråt. Så jag fick ligga där och lyssna till Mickes snarkande.

Åt en mycket god frukostbuffé imorse.

Tänk vad frukost är gott på båten och i hotell.


Jag tittade mig runt i båten imorse, alla stolta, kaxiga vikingar som fanns igår var bara en skugga av sitt forna jag imorse.

Och så även vi...


Men vi hade jättetrevligt! Och det här var inte sista gången!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards