Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Dina - 7 februari 2011 10:24

  • Galenskap är min metod för att få lite lugn och ro.
  • Skäl till att le: Varje dag går främre lårmuskeln av för någon på ett aerobicpass.
  • Ett av livets mysterium är hu en enkilosburk godis kan få en kvinna att gå upp 3 kg i vikt.
  • Mitt närvarande inte bara vandrar, ibland tar mitt närvarande semester.
  • Det bästa sättet att glömma alla sina bekymmer är att ta på sig för små skor.
  • Det bästa med att bo i en liten stad är när du inte vet vad du gör så vet någon  annan det.
  • Jag har märkt att ju äldre du blir, desto tuffare blir det att gå ner i vikt för att då har din kropp och ditt fett blivit så goda vänner.
  • Otroligt! Du hänger något i garderoben ett litet tag och så krymer det två storlekar.
  • Smala personer irriterar mig! Speciellt när de säger saker som "Du vet, ibland glömmer jag bara att äta." Jag har glömt min adress, min mors flicknamn och mina nycklar, men jag har aldrig glmömt att äta. Du måste vara speciellt dum för att glömma något sådant.
  • Många kvinnor blir alldeles till sig för ingenting och sedan gifter de sig med honom.
  • De brukar säga att man måste lära känna sin kropp. Min har inte några direkta kommunikationsegenskaper men jag hörde faktiskt härom dagen, efter att jag sagt: "Kropp, vad skulle du tycka om att gå på Body-pump kl. 18? Klart som korvspad hörde jag den säga: Lyssna här bitch... gör det och du dör."
  • Jag läste en artikel som sa att typiska symtom av stress var: Äta för mycket, inpulsköp och köra för fort. Skojar de eller?! Det är ju så jag tycker en perfekt dag ska vara.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards