Alla inlägg den 22 september 2010

Av Dina - 22 september 2010 21:20

Dom som har följt med i min blogg vet att jag i början på sommaren lämnade in ett kors på Guldfynd i Nacka Forum, där korset hade köpts av min dotter till mig på morsdag. En sten hade trillat ur och deras guldsmed kunde inte laga den. Och tjejen som ringde var helt ohjälpsam och ovillig.

Så jag blev det också.

Så för några veckor sedan ringde en annan tjej från guldfynd och sa att jag hade ett kors där.

Och jag frågade igen: "Är det lagat?"

"Nej", svarade hon.

"Det gick tydligen inte."

Och jag frågade igen om Guldfynd som är en så stor kjedja bara har en guldsmed, som f ö verkar helt värdelös.

Då sa hon att hon skulle prova att skicka den till deras verkstad.

Bara helt sådär..(?!)

Och det gjorde hon, och i förrigår ringde hon och sa att det nu var lagat och det var bara att komma och hämta det.

Underbar tjej!

Och jag kan tänka mig att fortsätta att vara kund hos Guldfynd, med sån trevligt och serviceinriktad personal.

Tusen tack, Maria, tror jag hon hette.

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards