Alla inlägg den 15 juli 2009

Av Dina - 15 juli 2009 21:02

För en tid sedan beställde vi ved. Bra att ha när det är vinter och kallt, men också som ren mysfaktor.

Den råa höst och vinter vi hade senast hade gjort att vi inte hade någon ved kvar. Så för någon vecka sen beställde vi nytt.

Och idag kom det. Av alla gråa dagar som varit måste han komma den dan solen skiner som bäst.

Inget att göra. Bara bita ihop. För en gångs skull hade vi valuta för barnen.

Ja, inte nog med att gubben valde just idag. Han ringde igår och sa att han kommer efter 12.00

Närmare kl 17 kom han! Hela dagen gick åt att vänta på han.

Men nu är det klart, all veden på plats.

Av Dina - 15 juli 2009 16:50

Den här fick jag utav Oliver. Jag försökte att låta bli att skratta men det gick inte..

http://www.youtube.com/watch?v=YIqttbRlJUQ

Av Dina - 15 juli 2009 10:02

Japp, det är var Micke har blivit.

Urban, Mickes lillebror, har blivit farfar och nu utökas dubbelfödelsedagarna i vår familj. Vi har ganska många sådana. Och nykomlingen Isabelle föddes på min födelsedag. :-)

Dessa fyller samma dag:

AnnaMaria och Sarah

Max och Tore (M:s pappa)

Kerstin och Lokman

Susanne och Sam

Urban och Yvonne

Lukas (M:s son) och Andreas

Panikos och Uffe

Ja, och så jag och lilla Isabelle nu då.

Det var dom  jag kunde komma på nu på rak arm.


Farfars bror... låter inte det vääääldigt gammalt...? :-)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards