Direktlänk till inlägg 8 maj 2009

En mycket trevlig kväll...

Av Dina - 8 maj 2009 09:13

För en gångs skull hade jag tänkt till. Mia, som fick följa med, fick ta med sig en större väska är vi hade finskorna. Så både hon och jag åkte in med balleringaskor. Mötte upp Yvonne, Nikos och Pekka utanför nya Louis Vouitton. Fast vi var ganska tidiga, redan 10 - 15 minuter över 20, då dom slog upp dörrarna så var det fullt med folk där inne redan...

Champangen flödade, konjak flödade, äkta choklad flödade, snittar i olika former och smaker flödade, ja faktiskt allt var fantastiskt.

Affären har blivit mycket större nu, två våningar. Jättefin!

Vi minglade runt bland snittar, champange och massa underbara människor.

När vi varit där ganska länge faktiskt var det dags för lite frisk luft och en smygrökning...

När jag stod där ute tittade jag på kön, och där, utan förvarning stod han...!

Ett ex, eller inte ett riktigt ex utan ett sånt där misstag man gärna vill förtränga...

I ett berusat tillstånd på East för 11 år sen hade jag tagit med honom hem.

Han var egentligen inte min typ, inte ens i berusat tillstånd, men jag var "behövande" och han var på...*skratt*

Den historien höll motvilligt i en månad. Jag vill ha en riktig man och han ser ut, då som nu, som en riktig östermalmsbög. Rättare sagt han är en.

Fy fan, nu när jag skriver detta får jag flashbacks... *urk*

Till och med Mia utbrast när jag pekade ut honom: Fy tusan mamma, kan du vara med honom kan du lika gärna bli lesbisk!

I alla fall... Efter stängningen på LV så gick vi till Vapiano, några vill äta och några tog en sista drink.

Väl i slussen kom Mia på hur gott det skull vara med en kebab.

Jag var inte så där jättehungrig, men å andra sidan var natten underbar (all champange antagligen) så vi vek upp till Götgatsbacken och letade efter en öppen kebab kl halv ett på natten. Men vi hittade! Väldigt långt upp på Götgatan.

När vi återvände till Slussen såg vi att vi missat bussen och det var 50 minuter kvar till nästa.

Vi tog Hemestabussen istället, hoppade av i Orminge centrum och promenerade hem i fullmånens sken och sammanfattade kvällen.

Igår var det en fantastisk kväll! :-)


 
 
Alex

Alex

8 maj 2009 17:43

Jäklar Dina, du och Mia är ju identiska! Hur har jag inte kunnat se det tidigare?

http://tantalexandra.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Dina

8 maj 2009 17:53

Ja, vi är ju det... :-)
Men säg det inte till henne...

 
Hugo

Hugo

8 maj 2010 11:54

Hmmmmm kul att det var en bra kväll, över till nästa sak, vatten före alla måltider, hur gick det med det i går?. Och Ni som röker.... Ta ett glas med vatten före Ni röker och ett efter så mår Ni bättre...
Hugo

http://www.salud.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dina - 17 januari 2015 14:26

Sommaren och hösten 2014 har inte riktigt varit mitt år. Av många olika anledningar har jag mest försvunnit från joredens yta, känns det som, utom då jag har varit på jobbet, där jag har varit så mycket jag har kunnat. Kanske mest för att slippa ta...

Av Dina - 18 augusti 2014 12:36

Igår var jag bjuden till Yvonne på girllmiddag. Meningen var väl att vi skulle laga mat tillsammans, men jag jobbade till kl 18- och jag tror att verken Yvonne eller hennes mamma hade lust att börja med maten så sent.  Så innan jag ens hade lämnat ...

Av Dina - 14 augusti 2014 22:57

Jag vet inte om det är såhär för alla när man blir äldre eller om det är bara jag. Man vill så gärna träffa och umgås med sina vänner, men tiden räcker inte till... När hamnade jag i den här negativa spiralen och hur tar man sig ur?   Då och då l...

Av Dina - 14 augusti 2014 14:29


Någonting jag aldrig har klarat under hela mitt liv är underklädesshopping. Jag tittar när jag är i butikerna men jag köper nästan aldrig. Bara när jag absolut måste och då blir det mer praktiskt och bekvämt än nåt annat. Kritiken haglar här hemm...

Av Dina - 14 augusti 2014 08:55

Jag har många vänner från Iran, Irak, Kurdistan, ja området däromkring och nästan alla frågar mig varför jag inte färgar med Henna. Och jag vet inte varför, jag bara gör inte det. Mitt hår skulle bli så mycket bättre om jag använde Henna.   S...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards