Alla inlägg den 16 maj 2009

Av Dina - 16 maj 2009 09:05

Är det inte så  det heter?

Den där jäkla cykeln kommer att bli min död...

Den är som sagt automatväxlad numera och slår om hela tiden.

Jag har ingen kondis att cykla på trean, inte ens på tvåan uppåt.

Nu kan jag inte ens se lite sportig ut när jag cyklar, för det orkar jag inte, så jag fincyklar som en annan fröken..

Igår morse, på Skurubron, när jag cyklade i godan ro med ljuv musik i öronen, fick jag en känsla av att jag har något bakom mig.

Jag vände mig om, bakom mig hade jag ett band av folk som ville förbi. Tre cyklister med sprotkläder som ville komma förbi mig och två mopedister, alla irriterade.

En av dem pekade att jag skulle cykla på andra sidan.

-Gör det själv för fan! Jag var ju först på bron, ser du väl!!??

Jag skulle be Micke åtgärda felen på min cykel, men han är borta över helgen... *suck*

Nåväl, den är lite trögtrampad och min tunga hänger som en slips när jag cyklar numera, men vad gör det.... JAG VANN JU!!! :-)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards