Alla inlägg den 17 januari 2015

Av Dina - 17 januari 2015 14:26

Sommaren och hösten 2014 har inte riktigt varit mitt år.

Av många olika anledningar har jag mest försvunnit från joredens yta, känns det som, utom då jag har varit på jobbet, där jag har varit så mycket jag har kunnat. Kanske mest för att slippa ta tag i det som måste göras egentligen?

Har varit slut mentalt och fysiskt, vilket många har märkt av då jag inte är kontaktbar inte heller kontaktsökande.

 

Nyårslöftet till mig själv är att försöka att komma på rätt spår igen. Det går sakta men jag försöker puscha mig så mycket det går utan att det blir förmycket och jag hamnar i den situationen att inget blir gjort istället.

 

Ett av mina måsten var att hitta fysisk styrka. Jag har sedan en tid tillbaks fått att jag måste stärka vissa delar av kroppen. i tisdags först tog jag tag i det.

 

Min väninna Körpe och jag köpte kort och bestämde att på måndag... !

 

Måndagen kom och jag ringde Körpe och sa att nu ska jag bara ut med hunde sen åker vi till gymmet!

När jag väl kom upp till henne hade hon inte rakat benen och tyckte inte det var läge för gym, men en fika!

Så första passet kan man säga bestod i uppvärmning och mental förberedelse.

Men på tisdagen kom vi igång!

 

 

Balansen är inte den bäst än, men jag jobbar på den, till skillnad mot Körpe som roade sig med att dokumentera mina misstag...

     

 

 

Vi kom iväg två dagar på raken, sen satte träningsvärken käppar i hjulen. Men det är inte heller bra att ta ut sig alldeles i början heller.   







 

 

 

 

 

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate


Skapa flashcards