Alla inlägg den 23 maj 2014

Av Dina - 23 maj 2014 06:26

Sista tiden har allt gått i ett.

Det har varit mycket tidiga mornar och, för mig, tidiga kvällar. Helt slut på kvällen men mentalt så pass stressad att jag vaknar i ottan.

Så när Nasrin sa att hon hade sett reklam att Vikingline hade dansfest hela natten, känndes det inte rent spontant helt lockande. Men tanken att komma ifrån var och när jag sen såg att dom hade Golden Hits party, då var det taget!

 

Fast det som lockade mest var faktiskt buffén.

Jag hade bara ätit frukost bara för att vara säker på att kunna svulla maximalt.

Och det gjorde jag. Jag var så upptagen av maten att jag inte njöt av den vackra utsikten, vi hade bord precis vid fönstret, men jag knäppte några bilder för att påminna mig om att jag satt bra till.

 

 

Och trots att jag var öm i käken efter tandläkarbehandlingen så lyckades jag ändå få i mig.

Två ggr kallrätter

En gång varmrätt, plus plock från Nasrins tallrik (synd att kasta mat, liksom)

Ostbricka och tillsist efterrätt.

   

Sen var det ner till hytten och göra oss i ordning och gå upp till baren och dricka vodka som är utomordentligt bra för matsmältningen!

       

Roligt var också att när jag och Anneli och Nasrin satt där och tittade ut över dansgolvet så hittade vi på fler arbetskamrater! Kul!

 

Lite amatörsmässigt av oss var att boka frukost dan efter.

Vi kom ju inte i säng förrän kl var runt halv fyra på morgonen och satt vid frukostbordet vid 9.

Det blev att vi gick tillbaks till hytten sen och jag och Anneli sov nästan hela tillbakaresan tills Nasrin väckte oss så vi skulle hinna till taxfree:n.

 

Tack för trevligt sällskap och en trevlig tur!

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards