Alla inlägg den 15 maj 2014

Av Dina - 15 maj 2014 12:42

Min fina scooter blev ju stulen, så jag fick köpa en ny.

Är det nåt jag inte behöver så är det extra utgifter, så sluta ge mig det, tack!

Det räcker med alla inköp jag måste göra iallafall i samband med flytten.

Jag har ingenstans att ställa in moppen här jag bor nu, så jag var tvungen att köpa ett överdrag till den. Det jag ville ha fanns på Jula, som ligger ute på Värmdö.

 

När jag ska någonstans med moppen där jag inte hittar så har jag alltid tagit rygg på Micke. Men jag måste lära mig att blir mer självständig, så jag bestämde att jag skulle ta mig dig själv. Eller, nja, nästan alldeles för egen maskin, Micke fick ge mig en karta för säkerhetsskull.

 

Med den i handen kom jag till Jula.

Och jag fick det jag ville ha och jag tog mig hem. Alldeles själv!

 

I måndags blev livet lite lättare ändå.

Bella och jag tillbringade en liten tid i Slakthusområden med varsin mobil i handen och installerade GPS funktion!

Jag har ju haft karta på min, men jag kan ju inte hålla den och köra därefter eftersom jag behöver båda händerna när jag kör. Nu pratar hon i örat på mig istället. Vad kan gå fel nu?!

Glory, glory hallelujah!   

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards