Alla inlägg den 10 februari 2014

Av Dina - 10 februari 2014 10:00

Ligger lite efter i uppdateringen igen, men måndag den 10 var det dags att åka ut till våran Zahara aka Guldkund för att träffa både henne och en liten söt Thomas.

Zahara bor en bit bort, och hon vet precis hur hon ska locka dit oss. Met etiopis mat, att hon dessutom är en mycket duktig kock gör det hela bara mycket bättre.

 

 

Lilla Thomas låg snällt och sov under middagen, men vaknade hungrig lagom tills vi var klara och då var det hans tur.

   

Att bli fotat medans man äter är aldrig någon höjdare. Inte ens när man är bara två måndader gammal, observera hur han i smyg visar "fuck you" till Giovanni som fotar.. ;-)

 

Efter några timmar kom även storebror John hem. Han var jag mest nyfiken att träffa eftersom jag inte sett ungen sen han precis hade börjat på dagis.

Nu fick jag tyvärr ingen bra bild på honom eftersom han inte lyssnat på sin mammas uppmaning att inte äta sött innan maten. Han gjorde det ändå och sen mådde han illa.... :-)

   

 

Lilla Thomas gav tillsist upp och somnade som en liten ängel i min famn och då blev det dags för mig och Giovanni att tänka på refrängen.

 

Jag gillar när familj, vänner och bekanta får små bebisar så man kan få gosa med dem. Finns inget bättre än bebisgos!   

 

 

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards