Alla inlägg den 18 juli 2013

Av Dina - 18 juli 2013 20:34

Eller jo, det vet jag ju, det är ju jag...

Men hur jag har tänkt när jag la schemat vet jag inte, för jag jobbar sex dagar den här veckan, endast torsdag ledig, idag, alltså...

 

Efter en kanonfin förmiddag i solen på tomten ville Micke ha kinabuffé till lunch. Så vi tog mopparna in till stan och åt det.

Men valet av restaurang var helt fel, den har varit bättre, men dom två sista gångerna nu när jag har varit där har varit en besvikelse, så även idag.

Så nu har jag bestämt att den har fått sina chanser och nu kommer jag inte att gå dit igen.

 

Ja, den här dieten jag försöker hålla... Det går inte så bra...

 

 

Rea

Av Dina - 18 juli 2013 20:19

Rean har pågått för fullt i flera veckor nu och trots att jag har varit på Forum ett flertal gånger har jag inte lyckats hitta något på rean. Det jag kommit hem med, sånär som en klänning och ett par flipflops, har varit fullt pris.

 

Så igår åkt jag med Micke till Forum för att han skulle köpa nåt, minns inte vad, och jag hittade två tröjor på rean som jag faktiskt gillade. Två svarta tröjor. Den senare la Nasrin raberber på när hon såg den, men det gör inget, ett svart plagg mindre. För det är verkligen mitt dilemma. Jag älskar färg, men nästan alltid kommer jag hem med svart, vitt och blått när jag har shoppat.

 

Så efter att jag köpt mina två svarta tröjor ville Micke gå till någon tråkaffär och jag väntade på honom på Åhlens, och jag hittade flera plagg på rea plötsligt. Kanske för att det inte längre finns så mycket kvar och dom som finns hänger fint så man ser dem och blir inte så yr i huvudet på alla tusentals plagg som annars ligger framslängt...

Och titta på mig då, färg, färg, färg...

 

Synd att färgerna inte riktigt fastnade på foto... Men jag är nöjd ändå.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate


Skapa flashcards