Alla inlägg den 14 maj 2013

Av Dina - 14 maj 2013 06:43

Som jag har berättat för dom flesta så har Micke blivit morfar.

Det var 7 veckor sedan, men jag har inte haft tillfälle att träffa lilla Tage förrän i söndags, jag pratar om söndag för en vecka sen, ligger lite efter i uppdateringen.

 

 

Så här kommer jag med lilla Tage.

 


Av Dina - 14 maj 2013 05:54

Jag har aldrig läst nåt av Strindberg, men jag kan rabbla flera av hans verk han är en av dom författare vars verk jag ska läsa. Sen... Och vad det gäller han som person har jag hört mycket.

Så när jag fick en inbjudan att se en uppsättning av "Strindbergs brev till Hariett Bosse" så var det näsan ett måste.

 

 

Det var Hans Wigren och hans underbara fru Maria som uppträdde och dom gjordet det jättebra!

Så om tillfälle ges, gå gärna och se den här uppsättningen.

 

Jag skulle ha sett det här tidigare när den gick på bibilioteket i Forum, men drabbades av influensa. Så jag blev glatt överraskad när jag såg att jag skulle få en andra chans ett tag efteråt, i Fisksätra bibliotek.

 

Så mycket kultur som Micke har fått den senaste tiden har han inte fått i hela sitt liv.

Och han blev jätteglad att jag satte mig på främre raden, för att inte missa något.

 

 

Jag i Fisksätra torg i väntan på föreställningen.

 

 

Hans Wigren. Och för dom som känner igen namnet och som är i min generation, så var han Viktor i "Ville, Valle och Viktor"

   

Mannen längst till vänster.

 

 

Maria, som hade den mest behagliga rösten jag har hört på länge.

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate


Skapa flashcards