Alla inlägg den 27 februari 2013

Av Dina - 27 februari 2013 00:48

I lördagskväll får jag ett upprört samtal från Barre om att drömprinsen inte var en mardrömsprins och hon packar ihop sin byrå och några påsar och återkommer!

Så på söndag förmiddag stod dom här igen. Och jag vet inte om det är jag eller om mina glasögon börjar bli dåliga, men påsarna, som egentligen är svarta plastsäckar, verkarde ha förökat sig...

     

Och det här är bara hälften som jag fotade...

Av Dina - 27 februari 2013 00:29

För det är AnnaMarias födelsedag.

Och jag glömde inte bort dig Sarah, tänkte på dig flera gånger den dagen!

 

Men den 21:a var på en torsdag och Mia bestämde att vi skulle fira henne på fredagen istället.

Till sitt kalas hade hon beställt smörgåstårta och chokladtårta.

Så när jag kom hem från jobbet slängde jag i mig lite mat, drack en kopp te och sen var det bara att ställa sig i köket och sätta igång. Tre smörgåstårtor blev det, och chokladtårta också förstås.

 

Helt slut gick jag och la mig för att jag hade arbetsdag på fredagen också.

På fredagen kom jag hem, garnerade tårtorna, hoppade i duschen och gjorde mig redo att ta emot gäster.

     

 

Strax innan midnatt drog gänget vidare dom skulle ut och slå klackarna i taket och hur frestande erbjudanderna om att föja med var så var jag tvungen att tacka nej, Vissa skulle ju vara på jobbet kl 07:00 dagen efter...

Jag har insett att jag behöver sova innan arbete.

Det var bättre förr...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate


Skapa flashcards