Alla inlägg den 26 februari 2013

Av Dina - 26 februari 2013 23:15

Nu ligger jag efter i uppdatering igen, fattar inte vart tiden tar vägen?!

Den 16 januari var det dags för Vänsterpartiet att ha årsmöte och fest.

Allsång utlovades and me like that.

Och eftersom det var Vänsterpartiet så var det inte vilken allsång som helst, vi sjöng sånger som:

Åh åh åh tjejer

800 grader

Staten och kapitalet

Och  flera andra progglåtar.

Stämningen var på topp och den som höll i underhållningen och tillika allsångsledare var en heeeelt underbar kvinna: Sanna Carlstedt.

Alltså hon var så duktig! Jag är grymt imponerad och hon sjöng egna låtar också, så jäkla bra!

Här är Sanna tillsammans med Johan:

 

Jag vet inte vad klockan var när järngänget lämnade lokalen, men efterfesten hölls hos vår avgående partiordförande Lisa.

Efter ett par drinkar, i medicinskt syfte såklart, så knallade jag hem. Faktiskt mindre snorig nu..

 

Jag hoppas Sanna är med på nästa årsfest också. Och på alla andra fester med, för den delen!

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards