Alla inlägg den 29 januari 2013

Av Dina - 29 januari 2013 22:31

På lördagen var jag bjuden på överraskningskalas.

Marie, föredetta granne och vän, hade fyllt 50 år i höstas och hennes barn ville överraska henne med en fest.

Som vanligt hade jag inget att sätta på mig så det blev en tripp till Forum med Susanne.

 

Varje gång jag är i Forum med Susanne vill hon kasta ett öga på Espri.

Själv är jag inte så intresserad eftersom jag aldrig har hittat nåt där. Men som den goda väninna jag är så följde jag med in.

Det slutade med att jag kom ut med en klänning som satt som en smäck och Susanne inte med nåt.

 

Susanne hittade däremot två exklusiva toppar å andra sidan i en annan butik så hon gick inte hem tomhänt.

 

Hem och göra sig iordning för att sen ta bussen till Skurustugan och vänta på födelsedagsbarnet.

Lördagen var kall. Iskall och innan vi fått upp värmen inne i stugan höll jag på att frysa fast.

Så släckte vi ner och in kom Marie till tonerna av "Jag må hon leva".

 

Hälften av alla som var där kännde jag inte och andra hälften var jättekul att träffa igen för det var folk jag känner men inte sätt på jättelänge!

 

 

Ser det här ut som en 50-åring?!

 

Vid 2-tiden var jag tvungen att tacka för mig, jag skulle ju jobba dagen efter, och sen begav jag mig till busshållsplatsen i -20 grader stod jag där och väntade på bussen.

En jättetrevlig kväll och igen, jättekul att träffa alla gamla vänner jag inte sätt på länge!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate


Skapa flashcards