Alla inlägg den 16 september 2012

Av Dina - 16 september 2012 12:05

I onsdags började jag mitt nya liv, igen....

Med powerwalk, först skulle jag gå med AnnaMaria, men hon gick för fort jag har inte riktigt fått upp flåset än.

Men jag är dukig, jag har gått varje dag, utom i fredags då det regnade.

Och på måndag ska jag... Äh, vi får se hur jag känner mig på måndag, jag hade tänkt skriva att jag ska börja med GI men jag vet inte... Iallafall ska jag börja dricka mer vatten, 2 liter om dagen har jag bestämt!

Babysteps!

 


Idag, solig söndagsförmiddag, tog jag mig en PW igen, och vad stöter jag på?!

 

För i helvete!!

Har dom inte gått och lagt sig än?!

Och det där som att ormar är skygga djur, glöm det! Dom viker inte för nåt,  dom kan ligga mitt på stigen och lipa åt dig fast du kastar kottar på dem från behörigt avstånd!


Dags att hoppa in i duschen och sen ta sig till jobbet... :-/

Ps! Jag älskar den här nya bloggplatsenappen! :-)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate


Skapa flashcards