Alla inlägg den 26 maj 2012

Av Dina - 26 maj 2012 11:44

Frukosten är serverad!

Och tydligen uppäten också...

 


Det är underbart med katt ibland.

Speciellt när man hittar sånthär på golvet..

Av Dina - 26 maj 2012 11:36

Orminge karneval..


Och uppvärmingen var som vanligt hemma på framsidan.

Tyvärr så börjar den lille, dvs Oliver, bli så pass gammal så han får hänga med dem äldre.

Det tenderade till att polisen ringde hem och berättade att Oliver druckit öl i parken och jag fick 500 kr i böter...   

Böter som naturligtvis Oliver kommer att få betala själv.. 


Jag tog en liten drink med tjejerna medans dom gjorde sig i ordning, men jag orkade inte mer eftersom jag hade jobbat hela kvällen.

     

Av Dina - 26 maj 2012 11:06

I onsdags skulle Jonas Sjöstedt komma till Fisksätra och tala.

Nackavänstern var där, så även jag.

Jag gjorde det jag var bra på;  minglade.


Det var jättetrevligt och vi hade tur med vädret också.

Det som är lite kul när man träffar folk från andra länder är att alla tror att jag är från samma land som dom. Alla kommer fram och pratar deras språk med mig. Jag har tydligen ett utseende som passar in i nästan hela världen! ;-)


En som också höll tal är Nackavänsterns egna Barbro Sörman. Ett tal hon skrivit själv. Så duktig!

 

Bilden är "snodd" från Barbro... :-/

UngVänsters ordförande Stefan Lindborg, tillika fiskisbo, höll också tal.

 


Och sist men inte minst.

Nackavänstern med vänner.

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards