Alla inlägg den 18 april 2012

Av Dina - 18 april 2012 22:22

Idag var det politikerseminarium på fryshuset om ungdomars utanförskap.

Ett mycket intressant berättande. Mycket att ta till sig.

Jag har alltid gillat fryshuset. Tycker att dom alltid har gjort ett bra jobb för ungdommar. Redan när jag själv var ungdom tyckte jag att det var bra att fryshuset fanns. Inte för att jag någonsin tidigare satt min fot där, men av det jag snappat upp runtom.


Efter att besökt deras verksamhet idag så insåg jag att jag inte visste alls så mycket om dem som jag trodde. Vilket kanonjobb dom gör! Och vilka eldsjälar som jobbar där!

Jag är grymt imponerad!


Mindre kul var det att sitta där som politiker idag, trots att dom inte direkt riktade någon kritik så kände man kängorna.. Men dom gjorde det snyggt!


Förutom all information om dom olika verksamheterna dom hade. Och deras jobb och insattser och allt annat mycket informativt jag fick med mig därifrån, fick jag även med mig en liten väska..  


Micke suckade lite uppgivet när jag klev in i bilen med den i ena handen och min riktiga väska i andra.

Men jag tvivlar på att denna är en väska jag tänker gå runt på stan med.. Men som jag alltid säger: Man vet aldrig när den kommer att behövas!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards