Alla inlägg den 31 januari 2012

Av Dina - 31 januari 2012 19:46

Idag var jag ledig.

Jag gjorde mig iordning ganska tidigt för att åka till Forum för att försöka få tag på väskor till Sarah.

Det var det enda jag skulle göra idag där.

Men eftersom jag var där tidigt och det var inte så fullt med folk så bestämde jag mig för att göra en lov.




Jag var tvungen att ringa Oliver så han kunde möta upp mig och hjälpa mig att bära då jag inte hade hunnit handla mat än och var redan fullpackad..


Sarah, den lilla väskan var slut. Jag tog den näst sista av den stora!

 


Japp, nu är jag nöjd igen! :-)

  

Av Dina - 31 januari 2012 19:39

Min måndag såg ut såhär:

Upp och göra mig iordning.

Jaga upp Oliver.

Rasta Athos.

Ge mig av till jobbet.

Jobba 08-17 utan rast.

Bli upphämtad av Micke.

Åka till Konsum och handla.

Hem och laga mat.

Plocka undan sätta på en god kopp the och styra kosan mot soffan för att hänga framför tv:n resten av kvällen.

Det sista hade jag planerat, om jag hade fått plats...

 

Och inte nog med det, det dom tittade på ville jag ändå inte se.

Jag fick vänta till kl 23 innan jag fick mig en plats.


När jag var ung, mycket ung, sa jag att jag ville ha 5-6 barn, det gick över och tur var väl det, för då hade jag väl inte fått plats i hemmet överhuvudtaget.. :-)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards