Alla inlägg den 29 januari 2012

Av Dina - 29 januari 2012 22:55

I fredags ville Oliver att vi skulle åka en snabbis till Forum.

Egentligen hade jag inte tid eftersom jag hade lite att göra innan jag skulle till jobbet, men ok då.

Vi började med att äta en sen lunch och sen skulle vi se på hörlurar till Oliver. På vägen dit passerade vi Access. Halva priset på reapriset, stod det på stora skyltar, så jag var bara tvungen att kika in, men en gnällandes Oliver i hälarna kunde jag inte njuta som jag ville där inne, men jag gick inte därifrån tomhänt. Jag hittade två underbara väskor som jag bara var tvungen att köpa loss från butiken.

Först den här, som jag känner på mig kommer bli en riktig sommarfavorit!

 

Och sen en till som jag föll för. Ärligt talat vet jag inte när jag ska ha den, men det behöver man inte veta i förväg, för när man väl kommer att behöva den så kommer den att finnas hemma.


Väskorna skulle tillsammans gå på 700 kr. Jag fick bägge för 150 kr!

Jag gick på moln hela kvällen! (fast jag var på jobbet)

Jag var så nöjd!

Vem behöver sex nu?! Not me!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards