Alla inlägg under december 2011

Av Dina - 3 december 2011 18:26

Förra helgen var min arbetshelg.

På fredagen när jag var på väg hem i bussen får jag ett sms från Lisa som hade gjort egen glögg och bjöd mig på glöggfika på lördagen.


Så lördagkväll efter jobbet så åkte jag hem till henne för att smaka hennes glögg som faktiskt var jättegod!

Efter två koppar (läs muggar) glögg kom vi in på stickningar. Lisa visade mig hennes alster och jag ska aldrig mer skryta över mina halsdukar.. :-/


Efter glöggen tog lisa fram gin och tonic och sen började planer smidas!

Man kommer ju på så många bra när man är uppvärmd..

Så nu har vi bestämt att Orminges rondellhund ska få kläder och halsduk till vintern.

Jag gör halsduken.


Then we went wild and crazy...

Vi kom nämligen in på graffiti, hur världen skulle bli mkt trevligare med färg.

Men i vår ålder så får man anpassa sig. Så vi bestämde att göra stickgraffiti!


Vi bestämde säker fler saker, men jag minns inte riktigt.. :-/

På vägen ut tog jag tydligen ett foto på lisas uppdukade matbord.

 

Jag vill ju inte att folk sa missa att jag har stoppat i mig igen! ;-)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards