Alla inlägg den 8 oktober 2011

Av Dina - 8 oktober 2011 12:50

Efter en trött måndag var det dags att infinna sig hos kirurgen på tisdagen. Redan nio på morgonen skulle jag vara där.

Ett mycket bra besök.

Jag fick för det första veta vad det var, konkret. Och ett någonlunda tidsperspektiv på när det hela ska vara över.

Så skönt.

Det var som en sten föll.

Men efter avslutad behandling, och efter att bedövningen har släppt, var smärtan olidlig. Fy tusan!

Jag kunde inte röra mig resten av dagen.


Onsdagen blev lite bättre, men långt ifrån bra. Därför blev jag glad att Rosie dök upp mitt på dan för en fika.

Efter ett tag så fick vi för oss att vi skulle gå ut med Athos, vi tog med oss korg och påse eftersom vi tänkte passa på och titta efter svamp också.

Och vi hittade massor!

  Vi kom ifrån stigen.

Irrande i några timmar, men fann massor med svamp på vägen så det gjorde inte så mycket.

Glada kom vi hem igen efter nästan fyra timmar... :-)

   

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate


Skapa flashcards