Alla inlägg den 8 september 2011

Av Dina - 8 september 2011 09:46

Det skulle kunna vara trevligt.

Det ser trevligt ut, rent av lite gulligt, när vi kommer där, jag, Athos och Frasse.

Och det hade det varit också om det inte var för att Frasse missnöjt skriker hela vägen!

Och jag menar skriker.

Hans röst är så hög, det är inte för intet som han kallas för Pavarotti i området.


Och igår kväll, när jag väl fick ut Athos längre än till tomtgränsen, så hann vi inte mer än ner till skogen när jag hörde (lurar i öronen till trots) Frasses "ljuva" stämma bakom mig.

Han skulle med.


Nästan alla som vi träffade sa först att det såg så trevligt ut när vi kom. Och sen frågade dom vad det var som var fel med katten.

Eller "Men, vilken röst han har?!"


Jag varvar med att bli stressad av honom, men varje gång jag vänder mig och tittar på han så rinner allt bort...   


Men jag ska erkänna att, även om jag tycker det är rart att han följer med, är väldigt tacksam för att det är ytterst sällan!

             


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate


Skapa flashcards