Alla inlägg den 7 september 2011

Av Dina - 7 september 2011 09:59

När jag läste detta först tänkte jag vad jag skulle skriva här. Hade jag några dåliga vanor...?

Jag själv tycker ju inte det, men jag vet vad min familj brukar sucka över.


Jag har svårt/glömmer alltid att stänga köksskåpen. Jag vet inte varför, men står jag i köket och går därifrån så kan man ge sig 17 på att skåpluckorna är öppna.


Jag gör också allting i sista minuten.

Vet inte hur många gånger jag har svurit över mig själv för att jag inte planerar bättre, men dom sista åren har jag gett upp det med. Jag kommer nog alltid springa som en galning den 23 december för att inhandla julklapar..


När det kommer till laster har jag två stycken.

Väskor och läppglans.

Nu ser ju inte jag väskorna som ett direkt bekymmer. Då är det i så fall brist på utrymmet här hemma som börjar bli ett.


Läppglaset däremot kan bli ett, jag får panik när jag inte har nåt på läpparna. Och det ligger ett nästan överallt här hemma, t o m vid mitt nattduksbord, för det sista jag gör när jag går och lägger mig är att smörja in mina läppar. Läppstift funkar också, men det vill jag inte ha på natten. Lypsyl funkar i nödfall, men då går det åt så mycket och hela tiden eftersom den inte är fet nog.

Av Dina - 7 september 2011 08:00

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate


Skapa flashcards