Alla inlägg den 16 juli 2011

Av Dina - 16 juli 2011 23:40

Dags för packning och dom sista inköpen.

Iväg till Forum alltså med inköpslistan i högsta hugg.

De drygt 30 minuterna jag trodde vi skulle spendera blev tre timmar istället. Micke hittade en det ena en det andra som han köpte på sig. Imorgon åker han till Grekland med bara nya kläder...

Han kom hem med:

9 par kalsoner

8 linnen

2 par badbyxor

4 Shorts

1 par skor...


Tack och lov att jag var med, för vid ett tillfälle kom han med ett par militärshorts, knälånga alltså, men dom ryckte jag snabbt ur händerna på honom och hängde tillbaks. Jises! Hur tänker han?! Inte en aning, men jag vet vad dom i Grekland hade sagt om han, 50 år gammal, kom med dem: "Ser inte hans fru någonting?!"

Bortsett från det så var det bara godkända köp.

Ja, förutom ett par badbyxor också.

Och inte blev det bättre när jag på ett snyggt sätt försökte säga att det där är badbyxor för 20-åringar. Då sparng han till kassan med dem... :-/

  Tack och lov provade han dom inte innan, det visade sig att dom var någon för små... :-)

Själv hittade jag trots rea och otaliga affärer endast ett par skor och en fotkjedja..

Det är väl flygnerverna som har börjat ta över mig och jag kan inte fokusera..

    


HAhahah.. Satte just upp bilden jag tagit av mitt ben med kjedjan, men så såg jag hur orakad den var så jag var tvungen att ta bort bilden.. :-/

*skäms*


Kl är nu midnatt, jag sitter vid datorn och lyssnar på musik. Sover nog inte länge i natt..

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards