Alla inlägg under juni 2011

Av Dina - 4 juni 2011 18:36

Jag kan börja med torsdag.

Jag var på jobbet till kl 14 och sen tog jag bussen in till stan och hade en väligt mysig eftermiddag med Yvonne.

Vi åt upp resterna från hennes mingelparty och hade en riktig slappeftermiddag i soffan. Två filmer hann vi med också innan jag tog mitt pick och pack och drog mig hemåt.


Hemma var det bara att försöka hålla sig vaken, något som visade sig vara väldigt svårt just denna kväll. Men efter att jag och Micke puttat på varandra ett par gånger var det dags att sätta sig i bilen och åka ut till Arlanda och möta upp mamma. 02:20 kom hon, vilken jäkla tid!!

  När vi kommit tillbaks hem hade fåglarna börjat kvittra och den var nästan omöjligt att somna.


Fredag.

Ingen möjlighet till sovmorgon här inte.

Inte nog att mamma kom inatt, Oliver kom hem vid samma tid med två kompisar, och då ville dom äta och jag var tvungen att hjälpa till att bädda åt dem. Vid 5:30 kom AnnaMaria och hennes bästis Emelie hem, inte för att just jag hörde dem...

Vi var också just idag bjudna ut till Mickes pappa och hans Kerstin på landet.

Det var en mycket trevlig dag. Sverige visade sig från sin allara vackraste sida. Bra början på min semester!

 

Lördag.

Egentligen så behöver jag inte skriva vart vi har varit idag.

Mamma har ju varit två dagar i Sverige nu, så naturligtvis så var vi i Forum.

Jag hade faktiskt velat åka dit hela veckan. Saken var den att jag i måndags såg en väska som jag bara måste ha. Det var dessutom 50% på den. Jag höll den i mina händer flera gånger, men till slut så la jag tillbaks den. Jag behöver göra lite ekonomi just nu. Men den fanns i mitt huvud hela tiden och Micke såg genast sin chans när jag berättade det för honom.

-"Jag köper den till dig om du slänger tre av dem du har hemma".

Mycke dum deal. Klart att jag inte gick med på det! Vad fan tror han?! Men så idag, nu när mamma var här och vi skulle åka till Forum, öppnade jag väskskåpet och tog ut tre väskor. En fick han slänga, (en tygväska som hade gått sönder) och två väskor jag jag till min mamma... Ha! Tre väskor var nu borta och Micke var tvungen att köpa en ny åt mig. I´m so happy! :-)

 Väl hemma igen har vi börjat förbereda inför Mias studentmottagning. Och sen har vi grillat, vi har också invigt att äta ute för första gången iår, i dom nya utemöblerna...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards