Alla inlägg den 11 juni 2011

Av Dina - 11 juni 2011 20:53

I torsdags tog AnnaMaria studenten!


     Stolt mamma!

  Stolt Jajja! (Mormor)

  Mina killar: Oliver, Jajja (ingen kille iofs), Max och Micke.

    AnnaMaria ombytt och klar för en tur på flaket.


Sen bar det iväg hem.

Jag och Micke hann i princip bara hem och lämna Jajja och några saker vi handlat på vägen. Jag gav också henne instruktion på hur man gör bål. 

Sen fick vi skynda iväg till Olivers skolavslutning.

Han gick ut nian så vi tyckte det var lite viktigt att vara med även där, vi ville ju också tacka hans lärare, dom har varit helt fantastiska, allihop!


Sen hem lagom till alla gäster dök upp.

  AnnaMarias söta syster och hennes söta mamma Liza.

   

Storebror Max, Mias gudmor Barbara och Mias pappa Uffe.

    Min morbror Leo, min mamma, aka jajja och min kusin Andreas.

  Yvonne och Susanne.   

  Staffan, Micke, min kusin Martin och min moster Ingegerd.

  Min kusin Andreas snygga fru Nisa. Japp, hon ser inte bara ut som en bitch, hon är en... ;-)

Och förstås massa vänner till Mia.

Det blev en mycket trevlig studentmottagning, det tyckte Mia också. Hon var inte så tuff dagen efter, men mycket nöjd och tacksam!

 
Mia och jajja. Trist att bilden blev så suddig...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards