Alla inlägg den 7 mars 2011

Av Dina - 7 mars 2011 10:29

Jag har haft arbetshelg.

Och när jag jobbar stannar Storövägen...

Innan jobbet däremot, när jag fortfarande var hemma, så åkte vi till Addidas i Sickla och handlade kläder till lilla Romeo, vårt fadderbarn.

  

Ett par skitsnygga shorts och en t-shirt som matchar.

Sen åkte vi till Konsum för att köpa nåt att lägga det i och just som vi stod där så packade dom upp färska semlor som kom direkt från bageriet.

Och eftersom jag är en lättledd människa så köpte jag två, en till mig och en till Oliver som skulle komma hem på eftermiddagen.

  


På kvällen skulle det vara semifinal på mello, så Micke fick direktiv att spela in då jag jobbade till 21:30.

10 minuter fick jag se.... 10!

Men av vad jag fick se så röstade Sverige fel...


Söndag förmiddag tillbringade jag med att packa upp och tvätta Olivers packning.

Jag skrattade lite för mig själv då jag på partimötet blev vald till Kvinnopolitiskt ansvarig.

Jag?! Om dom bara visste... Den mest patetiska kvinnan är jag...

Jag kommer hem sent på kvällarna och innan jag går och lägger mig packar jag matlåda till min son, 21 år gammal, b la.

Nåja, det blir nog bra... :-)


Jag gillar ju att gå i affäer som har mycket "bra-att-ha" grejor. Saker man egentligen inte alls behöver men som är bra att ha. Och när man ser dom det är då man kommer på att just en sån behöver jag!


Brisak, är en sådan affär. Men nu behöver jag inte åka till Brisak längre. Jag har hittat den på nätet. Bra-att-ha-butiken. Check this out, ladies:


http://fyndiq.se

 


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards