Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Dina - 3 februari 2011 08:18

Och det är det. Ända sedan jul har jag inte haft en ledig dag. Och med ledig menar jag att jag inte ska ha nåt annat att göra än det jag själv vill.

Jag har varit upptagen hela dagarna och när jag har kommit hem på kvällarna har jag oftast varit så slut att jag inte orkat sitta vid datorn..


Iallafall, uppdatering i kortversion:

Jag har fått en ny mobil. Men eftersom jag har gjort Micke som chef över all teknik i vårat hem så fick jag en mobil jag inte alls ville ha.... En smartphone.... Jag kan lova att han gjorde det enbart för att jävlas eftersom jag tackade nej till Iphone. Jag har haft den nu i en och en halv vecka och jag har lyckats svara på fem samtal. Fem samtal på elva dagar....

Men jag vet hur man ringer upp och det är det jag får göra när det slutat ringa.

Sms kan jag skicka sålänga man inte behöver å ä ö eller smilys. *suck*

Den här ser väl närmast ut som den jag har:

Min kompis Sara ringde mig för två veckor sen och frågade vad jag gjorde som förra onsdagen. "Jag är ledigt" sa jag. Då bokade hon in mig att jobba extra med henne eftersom dom var några man kort. Dom sysslar med marknadsundersökningar och nu var det McDonalds som skulle lansera en ny McFeast... Så hela onsdagen stod jag och delade ut McFest Chili och McFeast Aioli.. Torsdag började jag med att stå på Mcdonalds för att vid tre börja på mitt eget jobb till 21:30, sammasak på fredan. Lördagen fick jag nöjet att stå hela dagen på McDonalds...


Sen började veckan med jobb igen..

Igår var jag ledig. Så jag tog min dramaten och gick iväg för att handla. När jag kom ut från affären märkte jag hur mycket jag hade handlat på mig och tänkte att nåt av barnen skulle möta upp mig för jag skulle inte orka dra allt hem i snömodden... Men jag hade glömt den jäkla mobilen så jag blev tvungen till det ändå. Jag var sjöblöt när jag kom hem.

Men så fick jag också tillfälle att testa kameran i min nya mobil och den verkar vara helt ok!

   

Så, nu ska jag försöka skärpa mig vad det gäller bloggen.

C U!

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards