Alla inlägg den 18 november 2010

Av Dina - 18 november 2010 11:52

Eller nåt sånt...

Jag gick upp redan kl 7 imorse.

Min kl ringer två minuter i sju varje morgon när jag har "sovmorgon" för det är den tiden jag måste börja väcka Oliver.

Men nu är det slut på det. Jag är trött på att väcka barn och han är trött på att bli väckt säger han. Han vill själv. Inte mig emot. Så idag är det näst sista dagen som jag gör det. Ofta när jag har väckt honom så ligger jag kvar och drar mig och lyssnar på radion till halv nio. Men idag klev jag upp kl 7.

Kl 9:00 var min falukorv färdig för att stoppas i ugnen.

Oliver och Micke älskar korv. Jag och Mia äter inte korv, men när jag jobbar kväll så brukar jag slå på stort och bjuda dom på korv.

När jag tittade på den såg den ut som en dörrkrans..


Sent häromkvällen när jag pratade med Vickan i tel hör jag att Max och Mia diskuterade i köket, när jag kom in där visade det sig att skåpet under var full av vatten.  Jag torkade upp och väckte Micke, vi hade fått hål i slangen till karanen. *suck*

Hela dagen igår fick jag springa in i tvättsutgan varje gång jag skulle tvätta händerna el diska el hämta vatten. No like.

Men så igår när jag kom hem så hade jag en ny kran.

Duktiga Micke!     

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards