Alla inlägg den 29 oktober 2010

Av Dina - 29 oktober 2010 14:33

Jag har behövt göra nya glasögon, och som vanligt har jag fullt schå med att hitta bågar.

Jag hade spanat in några i Forum som jag kunde tänka mig.

Mamma tyckte "sådär" om alla mina alternativ.

I veckan lyckades jag få med mig Mia och hennes väninna, jag tog fram dom två alternativen som jag hade fastnat för.

Dom tyckte ingen av mina alternativ, dom tyckte dom var heltöntiga.

Jag frågade expediten, en man i 35-årsåldern.

Han tyckte nog som dom men han sa det inte rätt ut sådär, utan han kom med andra alternativ.

Så jag berättade för honom att jag inte ville ha hans "mesbågar" och inga bågar som liknade mina som jag redan hade.

Jag ville ha bågar med karaktär.

Hans respons på det var att ta fram ytterligare tre tillintetsägande bågar.

Tillslut var jag tvungen att säga åt honom att om han inte har någon smak ska han inte ge kunderna råd...

Så valde jag bågarna som jag hade fastnat för från början.

Bågar med karaktär. ;-)  


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards