Alla inlägg den 16 oktober 2010

Av Dina - 16 oktober 2010 18:03

För åtta månader sedan fick min kusin Andreas och hans fru Nisa sin minsta bebis, sen dess har vi varit på väg. Idag såg vi han, äntligen. Pinsamt!

Så söt och charmig, lilla Liam. Här med Nisas dotter Jennifer, en personlig favorit till mig, får hon någonsin en man blir det synd om honom... ;-)

Bortsett från en ny bebis hade dom även en ny valp, Sigge, som charmade oss till tusen.    Det var så man nästan blev valpsjuk. Och som vanligt när det gäller djur så ser dom Micke som en naturlig favorit.

Min moster Ingegerd och min morbror Leo var där också.

Glada Hudiksteatern ger: Ingegerd och mamma..

Efter fikat var blev Liam lite tung i ögonen, så även han sökte sig till den lugnaste platsen; Micke.

 

När vi åkte därifrån började vi diskutera middag i bilen.

Mamma ville ha Kebab, finns inget hon älskar så mycket som det, nja, möjligtvis Semlor. Möjligtvis.

Tyvärr har det varit så olyckligt att dom senaste gångerna hon har varit här har vi inte ätit någon Kebab, så nu var hon färdig att spricka av längtan efter en, så vi stannade på Kebabhouse i stan för att inta middagen där.

Här är mamma och Micke, båda på sin andra Kebab...

Nu är vi hemma och ombytta till myskläder.

Jag ska straxt ta ut Athos på en promenad  sen ska jag sjunka ner i soffan med dom andra och slappa framför tvn och brasan...              

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Translate


Skapa flashcards